ACABEM ELS TALLERS ABANS DE PINTAR LA FAÇANA

Dilluns passat va ser l’últim taller que va fer l’Elisenda a la classe dels grans. Van dibuixar en paper tal i com ells i elles voldrien la façana. Alguns hi van dibuixar el Camacurt, els plataners de l’entrada el poble, horts, altres persones i l’escola. Va ser interessant i vam veure una gran progressió en la pintura en blanc per tot el grup.

Aquest dimecres l’Elisenda va venir a l’escola. Ens vam reunir des del petit a la més gran de l’escola a la sala polivalent. Allà l’Elisenda ens va fer un repàs de tots els tallers que ha fet a cada grup. Van ser uns moments per recordar i on ella també ho va aprofitar per apuntar-se les últimes idees, il·lusions que voldrien els nens i nenes de l’escola que sortís a la façana.

Ara l’Elisenda es tancarà al seu estudi a pensar dues propostes per pintar a la façana. El proper 12 d’abril a la tarda ens les presentarà! Quins nervis! Ja tenim ganes de pintar la façana!

l’Elisenda ens va passar aquest resum sobre l’assemblea que va fer.

ASSEMBLEA FINAL