PRIMERA TROBADA DEL CURS

Aquesta tarda a les 17h farem la  primera reunió de famílies amb la direcció de l’escola, les mestres i la junta de l’AMPA. Serà la primera trobada del curs i rebrem moltíssima informació, així que des de la Junta hem pensat que seria positiu deixar-ne una part per escrit.

Els darrers mesos hem anat treballant per elaborar un Manual d’Acollida per les famílies que comencen a la nostra escoleta i que serà molt útil  a les famílies més o menys veteranes que el vulguin consultar.

Aquí teniu aquest manual que esperem us agradi!

MANUAL ACOLLIDA FAMILIES NOVES

I recordeu que la junta de l’AMPA està a la vostra disposició per resoldre dubtes i que agraix infinitament la vostra col·laboració en el dia a dia de la nostra comunitat educativa.

Treballem tots en equip per avançar constanment!