PER CARNESTOLTES TOT S’HI VAL

Després de tants dies esperant el Divendres de Carnestoltes, per fi el tenim aquí. Avui al matí tots aquells i aquelles que han volgut, s’han disfressat. Durant les primeres hores del dia hem estat a la classe que ens tocava, hem esmorzat i hem jugat tots junts.

Quan hem acabat tots d’esmorzar, ens hem trobat a la sala polivalent i hem fet els balls que ens havíem preparat per grups. També, els que no havien complert amb les consignes del Rei Carnestoltes han ballat la hakka davant de tots. (CLICA A SOBRE LA FOTO PER VEURE ELS VÍDEOS)

Per acabar el matí hem fet fotos al photocall de l’escola. A la tarda continuarem amb més gresca i xerinola, esteu tots convidats a venir, a les 15.00h ens trobarem a l’escola i farem una rua pel poble que acabarà amb berenar a l’escola.

CLICA A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM