L’AGUSTÍ DANÉS ENS EXPLICA COM FUNCIONA UN DIARI

Avui dimarts, ens ha visitat a la classe del grans, Francesc Boix, l’Agustí Danés. Ell és l’actual director d’El 9 Nou, el bisetmanari que es publica a Osona i el Ripollès. L’Agustí ens ha explicat d’una manera molt planera com funciona un diari. Entre altres coses ens ha dit que les fonts de les notícies són molt importants i s’han de contrastar. A més ens va dir que era important a l’hora d’escriure una notícia el que ells anomenen la piràmide invertida. S’ha de començar a escriure pels fets més importants als trets menys rellevants.

Tots els consells de l’Agustí ens aniran molt bé pel projecte que estem fent amb la Gemma sobre com fer un Telenotícies i per quan fem la nostra revista. La xerrada amb l’Agustí ha estat genial.

A més l’Agustí va tenir un taxista de luxe, en Jordi Molas. Ell és un mestre que fa 25 anys va tenir un accident jugant a rugby. Ara en Jordi fa xerrades a l’escola sobre la seva experiència vital relacionada amb emocions. Ens va prometre que en faria una a la nostra escola!

FEU CLIC A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM