LA FORTALESA FORMIGA DEL SORRAL

Alguns nens més grans de l’escola estàvem jugant la setmana passada amb els més petits de l’escola al sorral. L’alguer va trencar un pont sense voler i vam decidir canviar-lo de lloc. El què va començar amb un pont ha acabat sent un castell/fortalesa molt bonic.

La fortalesa medieval compte amb una quantitat de túnels impressionant. També té un volcà, una fosa, cases i el castell principal. Aquest castell hi ha una petxina gran que el protegeix de la pluja. Li hem posat el nom de Fortalesa Formiga perquè és un fort del tamany de les formigues.  Elles seran les grans beneficiades de la nostra construcció. En total hi portem treballades unes cinc hores i mitja de feina. Tot i aquesta dedicació estem molt contents de la feina feta. Cada dia a l’hora del pati hi tirem molta aigua a la fosa. Després obrim les comportes i passa l’aigua per a tots els canals. Ja veieu que és tota una obra d’enginyeria.

Nosaltres ens ho hem passat molt fent aquesta fortalesa de sorra. És molt divertit.
FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM