JA TENIM SINTONIA PER LA TELEVISIÓ

Ja tenim sintonia per a la TV Estany! I és que realment, és necessari tenir una música d’entradeta perquè el públic reconegui el nostre telenotícies de l’escola! Per aquest motiu amb el grup de mitjans vam engegar el projecte de música “Creem la sintonia del nostre telenotícies”.

Durant el mes d’abril hem estat escoltant sintonies, pensant en la finalitat d’aquestes musiquetes curtes, en com han de ser per a poder cridar l’atenció del públic, quins elements musicals tenen… per saber com podíem crear-ne una. Ens vam adonar que moltes sintonies tenen una petita cantarella amb acompanyament instrumental (com la de Ràdio Flaixbac!), així que hem creat instruments amb material de reciclatge per a poder tocar una base sobre la qual cantar.

I finalment, com ha resultat hem obtingut diverses creacions que familiars, mestres i alumnat, ha pogut escoltar per votar quina era la seva preferida per a sonar durant el telenotícies. Estigues ben atent/a ara cada cop que visitis el nostre canal per a informar-te, que l’inici del programa tindrà un toc diferent!