EXCURSIÓ AL LAB 0_6

El passat divendres, les Disfresses vam anar d’excursió a Manresa, al LAB 0_6. Tot i que el temps no ens acompanyava, les activitats eren cobertes i vam poder-les gaudir.

La sortida la vam fer amb les altres escoles de la ZER (Collsuspina, Castellcir i Sant Quirze Safaja), ens vam dividir amb dos grups per fer les propostes, nosaltres anàvem amb els nens i nenes de l’escola de Collsuspina.

El primer que vam fer quan vam arribar a allà va ser esmorzar, un cop vam tenir la panxa plena ens van plantejar un repte molt interessant: com ho podíem fer perquè l’aigua fos de colors. A les taules hi havia diversos materials i utensilis per xafar, ratllar, tallar… La majoria de material eren alimentaris, com ara tomàquet, pastanaga, llimona, pomelo… nosaltres havíem portat terra de diferents tipus i llimones.

Cada nen/a va fer les barreges que va voler, i quan vam acabar ens van donar un comptagotes per afegir-hi aigua. Finalment, vam posar l’aigua obtinguda de la barreja en unes provetes, per fer-ho ens vam ajudar de coladors. vam poder veure que ens havien sortit colors molt diferents segons el que havíem posat.

Després vam anar a una altra sala, plena de propostes i reptes científics. També hi havia una altra sala fosca on s’experimentava amb conceptes de llums i obres, per entrar-hi necessitàvem una llanterna, ens servia per veure-hi millor, i també per interactuar amb diversos materials que canviaven quan els enfocàvem.

FEU CLIC A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM