ESPAI MUSICAL EN MARXA

Després de la jornada de patis (24-2-19), on tota la comunitat educativa va treballar de valent per crear i implementar diferents espais, podem dir que… L’ESPAI MUSICAL JA ESTÀ EN MARXA.

De feina ni va haver-hi per tothom: els nens i les nenes es van encarregar de pintar amb esprais els diferents tubs de pvc que van servir per després crear un xilòfon i a més, es van encarregar també del disseny del cartell identificatiu de l’espai.

Les famílies i els mestres van ajudar a fer forats, tallar les teles, posar palets, envernissar, tallar, etc. perquè tot anés com una seda.

Després de tot el matí aquest va ser el resultat

El dilluns tothom tenia moltes ganes de poder sortir al pati per veure i experimentar de primera mà les renovacions del pati. Cal dir que per l’espai i van anar passar tots els infants de l’escola per veure’l, descobrir-lo i interessar-se pel seu funcionament i de mica en mica van poder anar manipulant i escoltant els diferents sons que podien anar produint.