EL CALENDARI D’ADVENT

Aquest cap de setmana va arribar el Desembre, aquest mes està ple de màgia i il·lusió. Avui quan hem arribat a l’escola a la classe de les disfresses hi havia molts globus de colors penjats al sostre, tenien alguna cosa a dins, alguns deien que eren xocolatines… algun més agosarat deia que era el calendari d’advent, que a casa seva ja havia arribat.

Ens hem hagut d’esperar fins a l’hora de després del pati per parlar-ne. Resulta que ha estat obra del “Follet Nin” (un follet que viu al bosc i ens va presentar la tardor), el dissabte va venir a l’escola i ens va penjar el calendari d’advent a la classe. Ens ha explicat que cada dia hem de fer explotar un globus, i a dins hi trobarem una xocolatina amb un nom. El nen o nena que surti li haurem de dir coses boniques i/o coses que ens agradin d’ell/a. Després es podrà menjar la xocolatina i li tocarà fer explotar el de l’endemà.

A les disfresses i les petites disfresses ens ha agradat molt la sorpresa del follet Nin i tenim moltes ganes que vagin passant els dies per poder fer explotar tots els globus i que arribi el Nadal.

FEU CLIC A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM