DIA DE BRICOLATGE

El curs es va acabant i ja comencem a remoure coses de cara el curs que ve. Una de les coses que havíem parlat amb les alumnes més grans era modernitzar una mica els mobles de l’entrada. Lligat a les activitats de la Ruta del Vandalisme vam decidir que els pintaríem amb esprais de color blanc, demostrant una vegada més que es pot fer art d’una altra manera.

De bon matí ens hem ben equipat (guants i mascareta) i hem començat a pintar els moble al pati de l’escola. Hi han participat les alumnes de les classes de la Televisió i dels Iphones.

Primer hi hem tret la pols i tot seguit hem començat a fer les primeres pintades. No sabíem gaire com ens quedarien, però un cop acabats ens han agradat molt. A les fotografies podreu veure l’abans i el després.

Mentrestant altres nens i nenes han anat organitzant els llibres i jocs que tenim a l’escola.

Som uns artistes!

FEU CLIC A LA FOTO DE DALT PER VEURE L’ÀLBUM