CASTANYADA 2018

Durant tot el dia d’avui hi hagut activitats a l’escola…De bon matí hem anat a buscar bolets cap al turó de la Crosa. Hi hem anat nenes i nenes amb les famílies. Ha sigut una passeig molt agradable. Hem esmorzat, hem trobat els pocs bolets que hi havia, els més grans han fet una cabana…

Un cop a l’escola alguns pares, mares i avis han netejat els bolets i fet un pelat a les castanyes. Algunes nenes han fet les paperines per les castanyes. Mentre altres persones preparaven la taula per dinar, que hi havia tallarines al pesto i marmitako amb amanida. Tot estava molt bo.

A la tarda hem fet les lectures de tardor i hem celebrat la castanyada amb la castanyera Maria amb un bon tall de botifarra i camagrocs.

També hem inaugurat l’exposició de moniatos que tots estan xulíssims!

Una vegada més volem donar les gràcies a tothom per participar a la festa. En seguirem fent!