CANTEM LLEGENDES DEL MOIANÈS I GUANYEM UN PREMI

10-5-2024
Biel
El divendres 10 de maig vam fer la cantata “En vent de popa”, que aquest any anava sobre una llegenda del poble de Castellcir. Vam començar la tarda i ens va vindrà a buscar un autocar a les 2:45 per anar a buscar l’escola de Collsuspina i després vam anar cap a les Faixes de Moià. Allà ens vam trobar amb altres escoles del Moianès. Després ens van col·locar totes les escoles i vam començar l’assaig. Després de 1:30h d’assaig vam anar a berenar. Vam tornar a l’escenari després de berenar per començar el concert. Va vindrà molta gent i també molta gent ens va seguir per twitch. El concert es va fer molt ràpid. Finalment els pares ens van esperar a fora les faixes per marxar.

Aquesta experiència de la Cantata ha guanyat un PREMI BALDIRI d’aquest any.

ENHORABONA SERGI!!!