BODY PAINTING

A les Mini Disfresses ens encanta pintar. Aquest matí, hem anat a pintar a la sala polivalent, quan hem entrat hi havia un paper molt gran, com sempre quan pintem, primer ens hem de preparar. Normalment ens posem la bata, tot i que a vegades ho fem sense res a sota i ens ho passem molt bé pintant-nos els peus, les cames i les mans. També ens agrada fer servir els peus i les mans per deixar empremtes sobre el paper.

Avui, ens han proposat pintar sense roba i a tots i totes ens ha semblat una gran idea. Quan hem estat preparats hem escollit la pintura i l’hem posat en pots damunt del paper, també hem escollit si volíem pintar amb pinzells prims, gruixuts o rodets. Tot i començar pintant el paper hem acabat pintant-nos nosaltres i experimentant amb la textura i les sensacions que teniem quan ens pintàvem el cos. També hem deixat empremtes amb els peus i les mans al paper.