PORTES OBERTES A LA ROUREDA, GRÀCIES PER HAVER ASSISTIT!

Degut a la situació actual Covid i d´acord amb la normativa vigent, respectant la salut i seguretat de tota la comunitat educativa, les Portes Obertes pel curs 2021-22 es realitzaran EN FORMAT VIRTUAL.

DIJOUS 4 DE MARÇ A LES 17.30h us convidem a la videoconferència on informarem de totes les qüestions relacionades amb el nostre centre; instal.lacions, serveis, projectes, aprenentatges, el dia a dia a l’escola, preinscripció… i respondrem a totes les preguntes o dubtes que tingueu.

També hem preparat un vídeo molt especial per tal que pugueu veure i conèixer la nostra escola des de tots els àmbits. Serà una passejada virtual per La Roureda!

Per participar a les Portes Obertes envieu un email o truqueu per telèfon a l´escola. El dia abans de la videoconferència us enviarem la documentació i  l´enllaç per connectar-vos.

Si ho desitgeu també podeu deixar-nos les vostres preguntes o inquietuds per avançat.

Correu electrònic:escolalaroureda@xtec.cat

Telèfon:93.771.48.52

ATENCIÓ INDIVIDUAL:

Si alguna família teniu la necessitat de demanar una entrevista individual per qüestions personals o qualsevol altre circumstància, a la videoconferencia de Portes Obertes donarem les indicacions per fer la sol.licitud.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-22

Consulteu la pàgina al Gencat Estudiar a Catalunya

Previsió de dates

• Educació infantil de segon cicle i educació primària
    del 15 al 24 de març de 2021
Properament actualitzarem aquesta informació i publicarem el procediment del procés de preinscripció i matrícula.