Educació viària.

Aquesta setmana, amb col·laboració de la policia local, hem fet l’educació viària a l’escola. Una activitat molt enriquidora, on els infants han pogut aprendre, d’una manera pràctica i divertida, normes bàsiques de circulació i seguretat viària.

A través d’un circuit han treballat la importància de respectar els senyals, els passos de vianants i els hàbits responsables com a vianants i futurs conductors.

Ha estat una experiència molt educativa i participativa.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut