QUI TRIA LES NOSTRES DISFRESSES?

Com ja sabeu, finals del mes de febrer vam celebrar una de les festes més esperades per alumnat i mestres de l’escola La Palmera, el Carnaval!!!!. El divendres 25, tothom qui va voler, va venir amb la seva disfressa a l’escola i ens ho vam passar d’allò més bé, ballant al pati, totes les persones de l’escola juntes. Feia 2 cursos que no podíem celebrar-ho com a nosaltres tant ens agrada i ho vam gaudir al màxim!

A banda de la gran festa, durant tota la setmana, les nenes i nens de l’etapa d’educació infantil (de P3 a P5) van poder gaudir d’una sessió de contacontes amb l’objectiu de reflexionar sobre el sexisme present a les disfresses.

En “Els Huguis a Carnaval”, uns personatges molt divertits que semblaven ous, van explicar-nos com ningú ens pot dir com ens hem de vestir, que el més important és poder sentir-nos lliures de judicis i que cadascú es posi allò que més li agradi.

Tot seguit, vam seure en cercle a parlar de què ens disfressaríem divendres, quines eren les nostres disfresses preferides, si podíem triar les nostres disfresses i què ens havia agradat més del contacontes. Els cercles, ens ajuden a coneixe’ns una mica més i poder compartir allò que ens interessa o ens preocupa.

Per acabar, vam anar al racó de les disfresses, cadascuna va triar la que més li va agradar…i ben engalanades, vam fer una ballaruca totes juntes…nens, nenes i equip educatiu.

Qué divertit el Carnaval! T’esperem amb ganes per l’any que ve!