Portada

TRANFORMACIÓ DEL NOSTRE PATI

El passat mes d’octubre vam arrencar el projecte Transformem els Patis pel qual l’escola ha estat seleccionada. Es van presentar els agents que ens acompanyaran en aquesta transformació i ens van explicar els criteris que se seguiran i els passos que aniríem fent per arribar a final de curs al projecte del nostre nou pati. Us adjuntem […]

TRANFORMACIÓ DEL NOSTRE PATI Llegeix més »

APILO XII

Un any més l’escola participa en el concurs de recollida de piles. Durant aquesta setmana rebreu els contenidors portàtils perquè els pugueu omplir des de casa i així buidar-los a l’escol  LA TEVA MISSIÓ COM A AGENT APILO COMENÇA A CASA Casa teva és la base d’operacions de la Missió Apilo. És el lloc on

APILO XII Llegeix més »

LLENÇA EL DAU!

Aprofitant que des de l’escola cada cop li volem donar més importància al joc com a eina i recurs per desenvolupar aprenentatges, us volem convidar a un dels esdeveniments més importants relacionats amb el joc que té lloc a la nostra ciutat, molt a prop del nostre barri. Aquest cap de setmana es celebra el

LLENÇA EL DAU! Llegeix més »

El dia i la nit

Bon dia famílies, durant el mes d’octubre els infants de 2n han estat treballant el dia i la nit a través de l’art. Arrel d’aquests dos conceptes, s’han endinsat en el treball de la llum i la foscor i en l’aprenentatge dels colors càlids i freds aprofitant el canvi d’estació. Per elaborar les seves creacions

El dia i la nit Llegeix més »

TREBALLEM L’AUTOESTIMA

Els infants de 5è us presentem la dinàmica que vam treballar la setmana passada a l’aula, el cercle restauratiu, per a poder conversar i compartir els nostres pensaments tots i totes juntes sobre l’autoconcepte i l’autoestima. Vam iniciar la sessió movent-nos per la classe al ritme de diverses cançons, per tal d’expressar-nos amb el cos

TREBALLEM L’AUTOESTIMA Llegeix més »

Colònies de 3r: Genial!

Els nens i nenes de tercer de primària hem gaudit de tres dies inoblidables a la casa de colònies Can Putxet a Sant Celoni just al peu del Montseny. Envoltats de natura ens ho hem passat genial: quads, paintball, tir amb arc,  reptes, gimcanes, tallers … I el més important, la convivència i el temps

Colònies de 3r: Genial! Llegeix més »

GAUDIM DE LA PISCINA!

Aquest mes d’octubre els alumnes de 1r han iniciat l’activitat de piscina en horari escolar. Aquesta, està integrada dins l’àrea d’Educació Física i fem servir les instal·lacions del Centre Esportiu Municipal Júpiter. Els infants, a part de gaudir molt del plaer d’estar dins l’aigua, treballen la respiració, la coordinació motora, l’equilibri, la resistència, la força

GAUDIM DE LA PISCINA! Llegeix més »

ANEM A GAUDÍ!

El passat dia 11 d’octubre les dues classes de 4t vam anar a fer un parell de visites molt didàctiques a dos llocs emblemàtics de la nostra ciutat, la Sagrada Família i el Park Güell.

ANEM A GAUDÍ! Llegeix més »

CONCURS DE DIBUIX RÀPID

Benvolgudes famílies, A finals del curs passat, els infants de 4t de primària (actual 5è) van participar en un concurs de dibuix ràpid organitzat per l’Ajuntament de Barcelona. Doncs bé, ens complau fer-vos saber que han estat seleccionats els dibuixos de cinc alumnes de la nostra escola. L’Ajuntament està preparant la publicació d’un llibre que

CONCURS DE DIBUIX RÀPID Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut