MISSIÓ APILO
Des de la nostra escola ens hem engrescat a participar al concurs organitzat per l’Agència de Residus de Catalunya “‘Apilo XII”. El programa té l’objectiu de fomentar el reciclatge d’un material força contaminant pel medi ambient com són les piles usades i transmetre uns valors en educació ambiental que ens permetin a tots plegats crear un món millor. […]









