Activitats extraescolars

Les extraescolars complementen la formació dels nostres infants des d’una vessant més lúdica.

Des de l’AMPA gestionem algunes activitats que oferim als nens i nenes, sigui a la tarda o als migdies.

Les activitats que s’ofereixen enguany són :

Escacs (dilluns de 14h-15h)
Robòtica (dimecres de 12:30h-13:30h (3er-6è) i de 14h-15h (I5-2on)
Multi-escènic (divendres de 14h-15h)

Les inscripcions i les quotes es gestionaran directament des de cada empresa. Tot i això, l’AFA encara és el pont entre les famílies i les empreses, i si hi ha alguna qüestió en què us podem ajudar no dubteu a comunicar-ho. Igualment, es mantindran els grups de whatsapp per la gestió d’informació.

Per a formalitzar la inscripció dels vostres fills o filles, caldrà emplenar el formulari corresponent. Poseu-vos en contacte prèviament amb nosaltres i us informarem i orientarem en les gestions a fer.

Recordem que:

● El curs comença a l’Octubre i finalitza al Maig.
● Els dies festius i de lliure elecció de l’escola NO es recuperen en cap cas. L’escola estarà tancada.
● Si es cancel·la una classe per part del professorat o acadèmia, el grup-classe i el professor hauran d’acordar un dia i hora per a recuperar-la

INFORMACIÓ PRÀCTICA:

El servei s’ofereix a través de diferents empreses
Horaris i preus: varien segons activitats

Coordina: Laura Casanovas
Contacte ampa@torrelavit.cat