TERCER TRIMESTRE

Hola, bonics i boniques!

Comencem el tercer trimestre i, de moment, ho farem confinats a casa. Per aquest motiu les mestres de l’escola hem pensat donar un nou enfocament a les propostes que anem fent a través del bloc. Us presentem una nova organització de les activitats que giraran entorn a 3 eixos (publicats com articles):

• ESPAIS (Educació Infantil) i M’INTERESSA… (Educació Primària)
  • ESTONES DE LECTURA (de P3 fins a 6è)
  • #joemquedoacasa (de P3 fins a 6è)

En els vídeos que teniu a continuació, la Marta us explica en què consistiran les propostes dels ESPAIS i del M’INTERESSA…

Els dilluns publicarem al bloc els vídeos dels ESPAIS per a Educació Infantil i del M’INTERESSA per a Educació Primària. Als vídeos del M’INTERESSA us proposarem un tema a treballar aquella setmana a partir d’activitats concretes o de vincles on-line. Aquests temes sortiran de les idees que ens fareu arribar a través dels comentaris al bloc.

Els articles de les ESTONES DE LECTURA els construireu vosaltres amb fotografies, dibuixos, vídeos o escrits sobre els llibres, revistes, còmics,… que aquests dies estigueu llegint, i que ens podeu fer arribar a través del correu electrònic de la vostra tutora. Pot tractar-se de recomanacions, lectures en veu alta, presentacions del diari de lectura, opinions,… Hi esteu convidats a participar tots els nens i nenes de l’escola, des de P3 fins a 6è.

En aquest bloc d’ESTONES DE LECTURA també hi trobareu els contes o narracions que les mestres de l’escola compartim amb vosaltres i enllaços relacionats amb el plaer de llegir.

A l’article de #joemquedoacasa hi podeu participar tots, grans i petits, i consistirà en un recull dels vídeos, fotografies, dibuixos o escrits d’aquelles activitats que aquests dies de confinament esteu fent a casa amb les vostres famílies: receptes, manualitats, experiments, jardineria, feines de casa, cançons,… Ens les podeu fer arribar a través del correu electrònic de la vostra tutora i ella s’encarregarà de penjar-les al bloc per a què la resta de companys i companyes de l’escola les coneguin.

Durant tota la setmana ens podeu fer arribar a través del mail de les tutores fotografies, vídeos, dibuixos i textos de les ESTONES DE LECTURA i de les activitats que feu a casa sols o en família (#joemquedoacasa) i així els divendres nosaltres en publicarem un recull al bloc.

Desitgem de cor que estigueu tots i totes bé. Ja queda menys per a retrobar-nos, mentrestant us enviem una forta abraçada virtual.

Equip de mestres

1. Marta Cerón Autor de l'article

Hola, família!!!
      Las actividades que haremos seran para repasar lo que hemos hecho durante el curso.No se si respondo a tu pregunta. Si teneis alguna duda podeis hablar con la maestra de Zakaria.
      Deseo que esteis todos bien. Un abrazo.
      Marta

1. Marta Cerón Autor de l'article

Zakaria, sé que t’interessen moltes coses i tens molt bones idees, perquè no en tries una o dues per treballar a través del bloc? Posa-les en un comentari i la Patrícia i la Laura, us proposaran activitats relacionades amb el tema. Esperem les teves idees!

1. Adria Viladegut 1r EP

L’Adrià V. de 1r, vol saber sobre els alcaldes (com es pot ser alcalde, quina feina tenen , com es sap qui és el més votat ….)
    Un altre tema que m’interessa és , com es produeix un naixement, com és primer un nen dintre del ventre de la mare….

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *