Sorpresa dels nens i nenes de l’escola!

Festa de l’hivern a l’escola!

I tan de pressa com un sospir ens ha passat aquest primer trimestre. Ja som a les portes de Nadal i d’unes vacances ben especials, diferents a les d’altres anys, però plenes de màgia i d’il·lusió com sempre.

A l’escola, malgrat la complexitat del moment, hem celebrat la nostra particular Festa de l’hivern. Els nens i nenes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial han fet cagar el tronc, que novament ha sigut molt esplèndid! Després tots els infants de l’escola hem compartit un esmorzar ben especial, havia de ser dins del nostre grup bombolla, individual i ben nadalenc, i així ha sigut! Estava tot boníssim!!!

En acabar el pati hem fet una sessió de jocs de taula i ball a les aules on no hi ha faltat l’alegria i la xerinola.

Tot i ser un dia ben eixerit, hem trobat a faltar els nens i les nenes i a les mestres que són a casa, us hem tingut molt presents i tenim moltes ganes de veure-us.

En aquest article que trobareu una bonica sorpresa que els nens i nenes de l’escola us han volgut preparar. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres, està fet des del cor.

Famílies, que tingueu uns dies ben bonics!!! Gràcies per un primer trimestre ple de complicitats, pel vostre esforç i implicació en uns moments complexes, en els que, malgrat ens faltin les abraçades, hem sabut omplir d’amor i tendresa. Cuideu-vos i cuidem-nos! En retrobem ben aviat!!

Equip de mestres

Sorpresa dels nens i nenes!

Cuideu-vos i cuidem-nos! En retrobem ben aviat!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *