Premi Participa

Avui al matí ens han fet entrega del reconeixement del Premi Participa Escola que vam guanyar l’any passat.

És un premi que reconeix la participació de tots els nens i nenes de l’escola en diferents projectes que desenvolupem amb l’ajuda de les mestres, de les famílies, de l’ajuntament i de moltes altres entitats i associacions del poble.

A finals de curs de l’any passat, des del Consell Escolar de Catalunya ja ens van convidar per poder explicar i compartir aquests projectes i avui, finalment, ho hem pogut celebrar tots plegats!

FELICITATS A TOTHOM!!!

Equip de mestres