DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP)

A la nostra escola treballem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau com a projecte transversal des de P3 fins a 6è. El projecte s’inicia just tornar de les vacances d’hivern i conclou amb el dia que es celebra el DENIP a les escoles. Per aquest curs el projecte s’ha centrat en la bondat, en les bones accions que les persones fem sense esperar res a canvi. Durant aquests mesos de pandèmia n’hi hagut moltes de mostres de bondat i a l’escola les hem volgut homenatjar.
Aquest homenatge s’ha forjat a partir de diverses accions:

• Banc de temps: cada nen i nena ha ofert el seu temps, coneixements o habilitats als altres d’una manera desinteressada.
  • Hem cantat i ballat la cançó “Eso que tu me das” de Pau Donés, la lletra de la qual parla del bo i bé que ens fa rebre i donar als altres.
  • Els infants de l’escola han recordat quines accions de bondat s’han fet a Soses durant els mesos de confinament i han pogut escoltar xerrades de persones que hi van participar.
  • Els infants han plasmat en capses de sabates i de manera artística aquestes accions, convertint-les en una instal·lació artística que s’ha exposat a la plaça de l’Ajuntament.

Gràcies a totes les persones per les vostres accions de bondat, són un gran mirall on els infants s’hi reflecteixen, un bon model que els mostra que l’amor pels altres és un motor de canvi que ens ajuda a millorar el món.

RECULL DE FOTOS