Premi de la crida Centres Educatius 360.

El passat dimecres dia 30 d’octubre a l’escola vam viure una jornada molt especial. Per la tarda les famílies i els infants vam poder imaginar quina escola ens agradaria i plasmar-ho en un targetó. Tots aquests somnis es van penjar en uns plafons que ara podreu trobar al vestíbul de l’escola.
Més tard, vam anar tots i totes, famílies, infants i mestres, a la sala del ball. Allí va tenir lloc l’acte de reconeixement a la comunitat pel premi a la Crida de Centres Educatius 360 que van donar a l’escola pel projecte “Fem escola. Descobrim Gebut”.
Va ser un acte molt emotiu que va acabar amb una xocolatada solidària a la plaça organitzada per l’Associació de Dones de Soses en benefici d’Oncolliga Lleida.

Vídeo Fem Escola. Descobrim Gebut
El Projecte Fem Escola. Descobrim Gebut