PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA 2022-2023

Nova informació a baix…

S’acosten les dates de preinscripció pel curs vinent 2022-2023 a les Escoles d’Educació Infantil i Primària que enguany seran del 7 al 21 de març.

Si teniu fills/es nascuts el 2019 o en altres edats d’escolarització i esteu interessats a preinscriure’ls a la nostra escola, us convidem a la Reunió informativa i Jornada de portes obertes 2022 que tindrà lloc el dimarts 22 de febrer a les 15.45h al Teatre de La Sitja (Passeig Narcís Monturiol, 31) amb el següent ordre del dia:

• Preinscripció 2022-2023.
  • Projecte pedagògic.
  • Organització del centre.
  • Activitats organitzades per l’AMPA.
  • Altres informacions que siguin del vostre interès.

A continuació farem una visita a les instal·lacions de l’escola (C/ Salvador Espriu, 6). Les famílies que tingueu els fills/es fent P2 a la llar d’infants “Coloraines”, els podeu deixar a la llar mentre fem la reunió i després anar-los a buscar per fer la visita.

Us esperem doncs el proper dimarts, 22 de febrer, a les 15.45h. al Teatre de La Sitja.

Equip directiu

A continuació teniu els enllaços a documents informatius sobre el procés de preinscripció 2022-2023:

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 21/04/2022

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 03/05/2022

1.013 Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat a educació infantil (segon cicle) i primària

Números totals assignats: 139.769

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 11/05/2022

Publicació de l’oferta definitiva de places a 09/06/2022

13.3 Les persones interessades poden presentar reclamacions davant la comissió de garanties d’admissió en relació amb les decisions d’aquest òrgan que els afectin, en el termini de tres dies hàbils, adjuntant la documentació acreditativa de les seves al·legacions, quan escaigui. Contra les decisions de la comissió de garanties d’admissió es pot interposar un recurs d’alçada davant el corresponent director/a dels serveis territorials del Departament d’Educació, la resolució del qual posa fi a la via administrativa. (RESOLUCIÓ EDU/464/2022, de 24 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2022-2023)

Els tres dies hàbils seran el 13, 14 i 15 de juny del 2022.

Les famílies hauran de presentar les reclamacions al ST de Girona mitjançant el següent full emplenat i signat.

S’ha d’enviar la reclamació mitjançant un correu electrònic a la Oficina de la Inspecció: inspeccio_gir.educacio@gencat.cat

S’enviarà la resolució de les reclamacions a cada família per correu electrònic.

Alumnes preinscrits al centre amb el centre assignat a 10/06/2022

Publicació de la llista d’espera del centre a 10/06/2022

Us informem que el període de matriculació pel curs 2022-2023 és del dimarts 21 al dimecres 29 de juny. Us esperem durant aquests dies per formalitzar la matrícula pel curs 2022-2023 i signar diferents documents propis del centre.

• Els alumnes que van a la Llar d’Infants Coloraines us farem arribar la documentació per signar en paper perquè la porteu omplerta el dia de la matrícula.
  • Les famílies d’altres cursos o que no porteu els fills a la Llar d’infants Coloraines ja trobareu els documents a l’escola el dia de la matrícula.
  • IMPORTANT:portar 2 fotografies recents mida carnet amb el nom de l’alumne escrit al darrera.

Sereu atesos pel director (serà una entrevista breu amb recollida de dades internes, informacions vàries, dubtes i preguntes i altres informacions que creieu convenients intercanviar). Les hores d’atenció per a la formalització de la matrícula sense cita prèvia (per ordre d’arribada) són les següents:

• Dimarts 21: de 9.15-15h.
  • Dimecres 22:d’11.30-14h.
  • Dijous 23: d’11 a 14h.
  • Dilluns 27: d’11.30 a 15h.
  • Dimarts 28: d’11.30 a 15h.
  • Dimecres 29: d’11 a 13h.

Per altres horaris per situacions excepcionals caldrà que us poseu en contacte amb la secretaria del centre abans del 21.

Si us cal un justificant per la feina us el farem el mateix dia que vingueu.

Equip directiu