PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Benvolgudes famílies,
S’acosten les dates de preinscripció a les Escoles d’Educació Infantil i Primària que enguany seran del 15 de març al 24 de març.
Per poder parlar de la preinscripció, el nostre projecte pedagògic, l’organització del centre, les activitats organitzades per l’AMPA i de qualsevol tema… Llegeix més»

P3 RACONS 1

Ja fa uns mesos que a l’aula de P3 treballem per RACONS.
Durant les primeres sessions l’objectiu va ser adaptar-nos a aquesta nova rutina, conèixer el funcionament dels racons i passar-ho molt bé.
Sempre tenim quatre racons a l’aula:

3r SORTIM A MESURAR

Els alumnes de 3r a matemàtiques hem estat estudiant el metre experimentant amb el nostre propi cos. És a dir, hem buscat parts del cos que ens ajudessin a fer mesures. Concretament hem treballat el decímetre, centímetre i el metre. Vam començar a mesurar a… Llegeix més»