FESTA DEL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Per segon any hem hagut de celebrar el Dia de la Pau i No Violència de manera restringida. Com que les famílies no han pogut entrar a l’escola i participar amb els seus fill/es i professorat, com darrerament fèiem,  hem volgut “obrir” el centre amb l’enregistrament d’un lipdub amb la cançó Victòria com a fil conductor.

El missatge de la cançó és optimista i esperançador, i, com hi podreu veure, l’alegria dels nens i nenes, malgrat les dificultats, s’encomana.

A més, vam treballar els poemes Pau, d’Isabel Barriel i Podries, de Joana Raspall, amb diferents activitats de lectura, escriptura, creació artística i plàstica.

No us perdeu el lipdub!