LES JORNADES AMBIENTALS AL CICLE INICIAL 🐬🕊🐛🦀🌱🌳🤸‍♀️

Aquesta setmana el cicle inicial hem fet moltes activitats per les jornades ambientals. Els alumnes hem estat molt interessats i hem gaudit parlant sobre el nostre planeta, els impactes ambientals, etc.

Els nens i nenes hem escoltat contes molt bonics com “Un clima divers” on el Tomàs Molina ens parlava de les peculiaritats del clima en cada mes de l’any. Altres com “Quan el glaç es fon” i “Quan la selva desapareix”.

A més a més, hem fet un experiment sobre la transformació del gel en líquid i el desglaç. Hem fet de periodistes escrivint una notícia sobre el desglaç de l’Àrtic que podreu trobar en aquest infok!

Entre moltes altres coses hem muntat l’estació meteorològica nova que posarem a la terrassa de ponent del nostre cicle per treballar el recull de dades del vent, de la pluja… També hem vist una pel·lícula del linx ibèric “El lince perdido” i hem reflexionat sobre la importància de cuidar els animals i la natura del nostre planeta.

Per acabar, tots els nens i nenes hem pintat un mural cooperatiu entre totes les aules on donem molta informació sobre els principals impactes ambientals. Podreu descobrir aquesta informació escanejant el codi QR!

Ah! I els alumnes de 2n ens estan preparant una sorpresa per al dia de Sant Jordi molt especial!!! Quins nervis!!!