PRIMERA REUNIÓ DE DELEGATS

Aquest dilluns vam fer la primera reunió de delegats, va ser telemàtica, a través d’una videoconferència per cicles a les classes de cada grup. La va convocar l’equip directiu i estaven convidats tots els alumnes de cada classe. Els delegats érem els representants i els que podíem parlar.

Primer ens van presentar els delegats de cada classe de CS. Ens van preguntar, perquè ens havíem presentat com a delegats.

Després vam parlar dels jocs de pati. Al menjador estan preparant unes capses amb jocs (pilotes, bàdminton, cordes, pales de ping-pong, jocs de taula….) Per aconseguir aquestes capses, que també podrem aprofitar a l’hora del pati d’escola, cada classe escriurà tres frases de compromís de bon comportament i respecte.

Ens agrada molt ser delegats!

Estem il·lusionats i farem el millor possible per la classe!

CLASSE CACTUS