JORNADES AMBIENTALS CS

Aquesta setmana hem fet activitats especials relacionades amb el medi ambient.

Vam fer una xerrada, per a explicar als alumnes de CM, en què consisteix el projecte d’escola refugi climàtic.

Hem rebut el taller d’un expert ,en refugi climàtic, amb el lema: “Mirant al futur”.

Hem buscat informació sobre la Greta Thumberg i les seves accions per a lluitar contra l’escalfament global. Hem après que ningú és prou petit, per a fer coses grans.

Al voltant d’imatges sobre el canvi climàtic al món al món, hem reflexionat fent hipòtesis de les cause i possibles solucions per millorar el nostre planeta.

La data límit és avui per a lluitar contra el canvi climàtic.

A més, hem pogut visitar l’exposició camí escolar, espai amic.

L’exposició de dibuixos candidats al cartell de les jornades.

Veure com funciona els jocs d’aigua i gaudir.

Cineforum: “Un planeta absurdo” i debat.