L’alumnat de 6è de primària ha participat en una activitat de manteniment i neteja de l’hort situat al pati dels Oms. Amb molta il·lusió i treball en equip, els infants han preparat la terra per plantar alls, una tasca que els ha permès aprendre de manera pràctica els processos de cultiu i el cicle de les plantes.
El procés va començar amb la neteja de l’hort: l’alumnat va retirar les herbes espontànies, va airejar la terra i la va adobar per garantir unes condicions òptimes per al cultiu. Un cop la terra estava preparada, van plantar els grans d’all, amb l’objectiu de veure com creixen i es converteixen en alls tendres, que podran collir al cap de poc temps.
Aquesta activitat no només ha estat una oportunitat per a aprendre sobre agricultura, sinó també una manera de fomentar valors com la responsabilitat, la paciència i el treball en equip. Els infants de 6è han experimentat de primera mà com el treball manual i el respecte per la natura són essencials per aconseguir bons resultats. A través d’aquesta tasca, els estudiants també han après sobre la importància de cuidar el medi ambient i la sostenibilitat, valors que els acompanyaran al llarg de la seva formació.
Aquesta iniciativa forma part de les activitats educatives que l’escola ofereix per promoure l’aprenentatge actiu i experimental, on l’alumnat és el protagonista del seu propi coneixement, relacionant-se directament amb el món natural i els seus processos.
Estem molt contents i contentes del treball realitzat per tots els infants de 6è. Estem desitjant veure els resultats de la seva feina quan els alls tendres comencin a créixer!
Us mantindrem informats!

