DOCUMENTS DE CENTRE: Projecte educatiu i cultura digital

L’escola Els Quatre Vents es caracteritza per ser una comunitat d’aprenentatge pública i de doble línia, creada el curs 2005-06. El  2015-16, aprofitant el seu 10è aniversari, ha revisat el Projecte Educatiu del Centre Els Quatre Vents (actualització 2015-16).

En aquest podreu descobrir els següents elements del centre:

• Caràcter propi del centre
  • Criteris d’ordenació pedagògica, prioritats i plantejaments educatius, procediments d’inclusió i altres actuacions que caracteritzen el centre.
  • Indicadors de progrés.
  • Concreció i desenvolupament del currículum i d’atenció a la diversitat.
  • Criteris que defineixen l’estructura organitzativa.

Identitat de l’escola Els Quatre Vents (PEC 2016)

Perfil de sortida de l’alumnat

Annex al PEC tenim varis documents:

El curs 2016-17 s’han elaborat i consensuat les Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC) i al 2019 s’ha creat el Projecte de convivència (octubre de 2019).

L’escola, a més, és un centre formador de mestres i personal d’atenció educativa. Tenim convenis amb diferents universitats i centres formadors.

L’escola, constituïda com a Comunitat d’Aprenentatge, està organitzada d’una manera especial, ja que compta amb la participació activa de les famílies. En el següent organigrama podeu veure com tant docents com alumnes ens dividim en comunitats (PETITS: P3, P4 i P5 / MITJANS: 1r, 2n i 3r / GRANS: 4t, 5è i 6è) i que a més a més ens organitzem en comissions mixtes de docents i famílies. Finalment tenim tant famílies representats d’aula com representants d’alumnes de P5 a 6è.

Estructura Organitzativa Escola Esl Quatre Vents