Consell escolar

El Consell Escolar del centre està format per representants dels diferents sectors de la comunitat educativa:

Equip directiu:
– Jéssica Caurín (directora i presidenta del consell escolar)
– Cap d’estudis
– Secretari (Amb veu però sense vot)

5 Representants del sector de mestres

5 Representants del sector de pares i mares

1 Representant del PAS (personal d’administració i serveis)

1 Representant PAE (personal d’atenció educativa)

1 Representant de l’ajuntament

1 Representant de l’AFA

Es reuneix amb caràcter ordinari un cop cada trimestre i amb caràcter extraordinari i/o virtual sempre que és necessari.

Al consell escolar també existeix un/a representant com a referent en coeducació al centre i una comissió econòmica (formada per l’equip directiu, un/a representant de mestres i un/a representants de pares i mares).

Els acords del Consell Escolar guien la gestió del centre. Aquests van en relació a l’aprovació de la programació general anual (PGA) i la corresponent memòria, el pressupost de l’escola, els documents generats pel centre i la supervisió del funcionament general de l’escola. Tots aquests acords estan custodiats pel secretari i a disposició de la comunitat educativa.