pàgina d’inici

Els primers dies a P3

Primera setmana superada! Els nens i nenes de p3 poc a poc comencen a sentir-se seva l’escola. Han anat canviant plors per somriures i estones de joc. Aquí teniu un recull d’algunes fotos d’aquesta setmana.

Camins escolars

Aquest proper dijous 20, a les 8.10h, ens trobarem al Centre Cultural per tal d’anar junts cap a l’escola. Seguirem la ruta lila: C. Indústria, c. Diagonal, C. Torrent de Fangues i C. Santa Madrona.
Us hi esperem!!

Telèfon provisional

Benvolgudes famílies
Com sabeu, el nostre telèfon fixe encara no té línia degut al canvi d’edifici, però serà el mateix número.
Provisionalment tindrem un telèfon mòbil per atendre-us:
Gràcies per la comprensió
Equip Directiu

Festa de l’aigua mitjans i grans!

El divendres 22 de juny, últim dia de classes, mitjans i grans vam anar al camp de futbol municipal per celebrar el tradicional partit de mestres contra els alumnes de sisè i després gaudir tots junts de la tradicional gimcana aquàtica!!

En acabar vam anar a l’escola a fer un esmorzar col.lectiu per classes, a més aquest any els mestres han repartit gelats que ens ha regalat l’empresa Frigo.

D’aquesta manera tant refrescant, els alumnes s’han acomiadat de mestres i companys fins al setembre.