Festa de l’aigua mitjans i grans!

El divendres 22 de juny, últim dia de classes, mitjans i grans vam anar al camp de futbol municipal per celebrar el tradicional partit de mestres contra els alumnes de sisè i després gaudir tots junts de la tradicional gimcana aquàtica!!

En acabar vam anar a l’escola a fer un esmorzar col.lectiu per classes, a més aquest any els mestres han repartit gelats que ens ha regalat l’empresa Frigo.

D’aquesta manera tant refrescant, els alumnes s’han acomiadat de mestres i companys fins al setembre.

Premis Mª LLuisa Prat 2018

Dimarts 19 de juny  a la sala polivalent del Teatre Auditori Can Palots es va fer l’acte d’entrega  dels Premis M. Lluïsa Prat en reconeixement a l’esforç i la creativitat de l’alumnat de les escoles i instituts de Canovelles.

Un any més tornem a tenir a una de les nostres alumnes entre els guanyadors.

El còmic de l’ Abril Sánchez León  “Una còmica aventura” va rebre un accèssit al millor treball literari dels alumnes de 6è de primària, “Per saber transmetre les emocions en els seus dibuixos, perquè és una història fresca, dinàmica, divertida i trencadora d’ esquemes i tòpics” (paraules del jurat)

Els guanyadors van emportar-se un diploma, un abonament per a tots els espectacles del Teatre Auditori Can Palots de la propera temporada, el llibre sobre la història de Canovelles i un usb.

Felicitats Abril!!

Festa de l’aigua comunitat de petits

Despedim el curs i l’escola amb la festa de l’aigua. Abans de la festa de l’aigua gaudim d’un conte que ens explica la Laia i de seguida ens preparem per jugar i remullar-nos! Agafem gana per compartir un esmorzar tots junts desitjant-nos un bon estiu!

Recull d’activitats de P5 durant el 3r trimestre

Durant el tercer trimestre hem estat treballant molt i hi ha molta feina de la que hem pogut fer, que només us la podem acostar amb aquestes imatges. Us deixem un recull d’algunes de les coses que hem anat fent.

Hem treballat l’artista  Keith Haring,que a través de les siluetes i els colors primaris s’expressava i era crític amb el món que l’envoltava. Nosaltres hem pogut jugar imitant les seves siluetes amb el nostre propi cos, hem pintat siluetes al pati amb guixos, hem pintat murals recreant els espais que pintava l’artista, hem creat siluetes a mida real, hem observat les seves obres i hem opinat sobre elles.

Continuem treballant el traç amb materials i tècniques diverses… Cada dia anem millorant i tenim més domini, aconseguint més bons resultats i gaudint del procés d’aprenentatge.

Dia a dia continuem treballant les matemàtiques i la llengua de manera vivencial i manipulativa. diferents materials i diferents metodologies ens ajuden a acostar-nos al coneixement cadascú des del seu nivell i amb la seva manera d’aprendre.

AMBIENTS 3r trimestre

Com cada trimestre us deixem un recull de fotos dels ambients que hem estat realitzant, que ja coneixien dels trimestres anteriors i han pogut anar escollint.

Els aniversaris del 3r trimestre de P5

Us deixem les fotos de les celebracions que hem fet durant el tercer trimestre, dels nens i nenes que han fet 6 anys i encara que alguns els facin a l’estiu, també els hem celebrat tots junts.

SORTIDES DE SEGON DEL TERCER TRIMESTRE

Aquest tercer trimestre els nens i les nenes de segon hem fet una sortida a La Tavella de Cànoves i una visita a la biblioteca Frederica Montseny de Canovelles. Aquí teniu un recull de fotos!!!

ANIVERSARIS A P3

ANYS I ANYS PER MOLTS ANYS…

ENS HEM FET UNA MIQUETA MÉS GRANS, JA TENIM 4 ANYS I HO HEM CELEBRAT TOTS JUNTS!

AQUÍ PODEU VEURE ALGUN RECULL DE FOTOS.

ANTONI TÀPIES A P4

ELS FANATSMES I ELS ELEFANTS DE P4 HEM TREBALLAT L’ARTISTA ANTONI TÀPIES.

HEM CONEGUT LA SEVA OBRA I HEM EXPERIMENTAT AMB MATERIAL DIVERS QUE ELL SOLIA UTLITZAR.

AQUÍ TENÍU UNA MOSTRA D’IMATGES DE LES NOSTRES EXPERIÈNCIES INSPIRATS PER AQUEST PECULIAR ARTISTA .

PER VEURE LES IMATGES, CLIQUEU AQUÍ.

Horaris de la cloenda del Torneig CoAliment

Aquí teniu els horaris de la cloenda del Torneig Coaliment. Molta Sort noies i nois.