pàgina d’inici

Ep famílies! Veniu d’excursió?

EL PROPER DIUMENGE 27 D’OCTUBRE SORTIREM D’EXCURSIÓ

Tornem a repetir la ruta de l’any passat que ens va agradar molt, anirem a…

EL SOT DE L’INFERN
La ruta del Sot de l’Infern és un dels recorreguts clàssics per fer amb nens. Una ruta circular i fàcil que… Llegeix més»

Corners in English

A la comunitat de mitjans aprofitem els desdoblaments per aprofundir en els tòpics traballats amb grup sencer.
Fem el racó del writing on elaborem el nostre diccionari. També treballem el vocabulari amb diferents jocs; memory games, goose to goose, domino… I per millorar l’speaking tenim el… Llegeix més»

Primers dies a p4

Bones famílies!
Aquest any ens hem traslladat a les classes de p4, ens hem retrobat amb els nostres companys i companyes del curs passat i n’estem molt contents del canvi! A més, hem vist que en el pati han posat construccions noves, un rocòdrom, una cuineta… Llegeix més»

Informació activitats extraescolars curs 19-20

Bona tarda famílies,
Com ja vam informar a l’assemblea del passat mes de juny, les activitats extraescolars del proper curs es gestionaran a través de l’empresa PROESCO, excepte SAE i Ball que ho continuarem portant nosaltres des de l’AFA.
Aqui teniu el quadrant de les activitats extraescolars… Llegeix més»