AFA

Comencen un nou curs i volem que sigui més participatiu que mai, així que us proposem, si sou un grup de pares i mares ben avinguts i amb ganes de tirar endavant un o varis projectes amb l’ AFA, que hi participeu, ara és un bon moment!.

Podeu liderar o participar en una de les comissions, n’hi ha moltes, o proposar totes aquelles altres que creieu quees podrien realitzar.

Voleu encarregar-vos d’organitzar alguna de les festes que es fan a l’escola, com la Castanyada, el Carnestoltes, la Rua de Carnestoltes, la Festa de Fi de Curs?, d’organitzar la visita dels patges reials?, voleu fer xerrades i/o tallers interessants per pares i mares?, participar en el muntatge de la cloenda del SAE o de les activitats de Festa Major?

Com veieu tenim molta feina a fer, i tothom és necessari!!!

Envieu-nos un mail a l’adreça afa4vents@gmail.com, o veniu a la primera reunió que properament  realitzarà la Junta de l’AFA  (s’informarà oportunament del dia i hora), i oferiu-vos.

Mai estareu sols, estem aquí per qualsevol dubte i ajuda.

Animeu-vos!!! Quants més siguem, més coses farem!!!

Una forta abraçada!!!

Associació de Famílies d’Alumnes Escola Els Quatre Vents

• Horari d’atenció a les famílies de la junta de l’AFA:

Horari habitual:
– Dimarts de 16.30h a 17.30h
– Divendres de 8.30h a 9.30h

Horari d’estiu (jornada intensiva):

• Dimarts i divendres de 8.30 a 9.30h

També podeu contactar amb nosaltres a través del mail: afa4vents@gmail.com

Podeu trobar més informació de les activitats a: https://agora.xtec.cat/escolaelsquatrevents/categoria/afa

• Activitats extraescolars:

Com ja vam informar a l’assemblea del passat mes de juliol, degut a la situació excepcional provocada per la pandèmia de la COVID-19 durant el primer trimestre del curs 20-21 no es realitzaran activitats extraescolars. Us anirem informant segons evolucioni la situació.