Anem a la biblioteca de Sant Fost – P5

El dijous passat ens vam carregar d’energia i vam anar caminant a la biblioteca del poble.

Allà, l’Anna ens va rebre a la sala d’infantil on ens va explicar quins tipus de llibres i contes tenen a la biblioteca, i quines són les normes per estar-hi. A més, ens va presentar al follet de la biblioteca que tenia uns amics amagats per tota la sala. Cada amic ens explicava un dels espais o algun ítem de funcionament.

Després ens va explicar el conte de “El Monstre de colors” i més tard vam poder pintar el monstre del color de l’emoció que sentíem en aquell moment. En acabar, vam estar mirant i llegint contes.

Finalment, ens vam carregar de nou les motxilles i cap a l’escola caminant!

Gràcies Biblio@teneu i Anna per la visita! Ara ens toca a nosaltres, escola i famílies, continuar fomentant el gust per la lectura i les visites a la biblioteca del poble.