Xerrada sobre persones refugiades.

El passat 2 de desembre els alumnes de 5è van tenir el privilegi de rebre a la Marlen que havia estat de voluntària en un camp de refugiats a Grècia. La Marlen ens va fer tota una explicació sobre com són les condicions de vida d’aquestes persones en els diferents camps de refugiats.

Seguidament ens va proposar de fer una dinàmica molt divertida on els alumnes van poder viure i entendre com es gestiona l’entrada de refugiats als diferents països.

Tot plegat va ser molt interessant i molt emotiu. Per això agraïm a la Marlen aquesta petita i meravellosa experiència que ens va fer viure.

A continuació us deixem un recull de fotografies que mostren tot allò que vam poder fer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *