Museu d’Història de Catalunya

El passat 7 de Febrer els alumnes de 5è vam anar a Barcelona a visitar el Museu d’Història de Catalunya. Allà teníem una visita guiada anomenada “Els nostres amics, els antics”.

Els alumnes van poder escoltar i gaudir de tota una explicació ben interessant sobre el Neolític i el Paleolític, com vivien, com obtenien el menjar, quines eines feien servir, etc.

Tot plegat va ser molt interessant i ens va permetre encetar una nova unitat didàctica a medi: La Prehistòria.

El museu es troba just al costat del port de Barcelona així que també vam poder gaudir d’una passejada ben tranquil·la i relaxada tant els alumnes com la mestra.

A continuació us deixem un recull de fotografies perquè us pugueu feu una idea de com d’interessant va ser la jornada.