Els alumnes de 6è, amb l’ajuda de les famílies, han organitzat un túnel del terror d’allò més terrorífic! Us deixem unes fotos per tal que veieu la por que feien!
Els alumnes s’ho van passar d’alló més bé.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress