Sortida de 5è al Museu d’Història de Catalunya

El passat 29 de gener, els alumnes de 5è vam fer una sortida al Museu d’Història de Catalunta, relacionada amb el projecte que estem duent a terme a medi.

El recorregut va oferir una visió de les primeres etapes de la història dels territoris que avui es coneixen com a Catalunya, centrant-se en aspectes socials i de vida quotidiana. Vàrem visitar la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots. A més de treballar els trets característics de cada període, la reforma de l’activitat ens va permetre  plantejar-nos com era la vida  dels nens i les nenes, els nostres amics del passat.

A partir de la dinàmica participativa que plantejava l’activitat i de la intervenció de l’educador del Museu, els alumnes van aprendre a identificar els diferents períodes històrics: prehistòria i edat antiga, els seus principals trets culturals i el desenvolupament de la cultura del bronze, grega, ibèrica, romana i cristiana en el territori de Catalunya.

Us deixem unes fotos sobre la visita

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *