Els nens i les nenes de 4t han aprés aquest poema de Halloween i l’han recitat davant l’equip directiu. Ho han fet super bé que hi ha hagut una recompensa dolça!😋🍬
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress