Padrins de lectura

Cada alumne de 5è ha tingut un fillol de 1er. Durant el final del segon trimestre i tot el tercer s’han dedicat sessions setmanals de lectura on cada padrí i fillol han gaudit compartint una estona amb un llibre de lectura. El padrí ha preparat per a cada sessió alguna tasca de comprensió del text llegit, un dibuix, etc.

És una activitat intercicle engrescadora, participativa, motivadora i significativa que crea un vincle d’unió molt important pels alumnes i que els ajuda, també, en els seus aprenentatges.

Ens ho hem passat molt bé i el més important és que hem gaudit molt de la lectura!