El dijous 16 de febrer els conills, els taurons i els óssos polars vam anar al teatre Poliorama a veure l’obra musical “Tot és música” de la Dàmaris Gelabert. Ens ho vam passar molt bé i vam cantar molt.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress