El dimecres 8 de març la classe dels conills vam anar a la granja. Vam donar de menjar als animals, vam pujar a un poni que es diu Elvis i vam passejar per la granja amb carreta. Va ser un dia fantàstic i molt emocionant!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress