Esmorzar col·lectiu de Nadal a 3r

Share

L’últim dia abans de les vacances de Nadal els nens i nenes de 3r vam fer un esmorzar de Nadal. Cadascú va portar un ingredient i entre tots vam preparar canapés. De postres el Tió ens va cagar turrons i neules. Mireu que bé ens ho vam passar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut