El Diari de Segon

Les nenes i nens de segon hem estat treballant les notícies aquest darrer trimestre. Aprofitant que s’acaba el curs, hem volgut fer un recull de tots aquells esdeveniments que ens han semblat importants i ens hem organitzat en grups cooperatius per escriure la notícia de event. Desitgem que gaudiu del nostre petit diari!!!

SORTIDA A MAS FABRERA

Segon surt d’excursió a mas febrera.

El divendres 14 d´octubre de 2022, els nens i las nenes de la escola el roure de segon vam anar a fer una caminada i una crema de mans a l’aula rural Mas Fabrera, del poble de l’Ametlla del Vallès. I les mestres van decidir fer aquesta sortida perquè van pensar que ho passariem molt bé.

Escrit per: Lili, Aday, Paula i Noa.

LA CASTANYADA

Era un dia molt especial.

El dilluns dia 31 d’octubre del 2022, els nens i nenes de segon de l’escola El Roure van veure a la castanyera, que estava al  pati de l’escola. En el roure, vam fer una rotllana al terra, per menjar les castanyes amb els nostre padrins i padrines per celebrar la Castanyada.

Escrit per: Marina i Emma

NADAL AL ROURE

Fem  una  festa!

El 21 de desembre del 2022, els alumnes de segon va fer, a l‘hora de català, una carta als Reis Mags a l‘escola El Roure, perquè els portessin regals.

Escrit per: Àfrica, Ariadna, Àlex i Nael

CIM D’ÀLIGUES

Vam anar a un lloc que tenen moltes aus!

Desde el matí fins a la tarda del divendres 3 de març del 2023, els nens i nenes de segon de l’escola el Roure de Sant Fost vam anar al Cim d’Àligues, que esta a Sant Feliu de Codines. Hi vam anar per aprendre coses de les aus i veure com volen.

Escrit per: Adrià, Irati, Ardatz, Tania, Nayara i Erika

EL CARNAVAL

Fem una festa amb música

Era febrer de 2023 i els nens i les nenes vam fer una festa de Carnaval. Tocava castellà però sempre, quan és Carnaval, fem una festa amb música i ballem. Ballavem i després van obrir les portes de l’escola i al carrer vam fer una desfilada. Vam donar una volta pels carrers de Sant Fost de Campsentelles. Després de la desfilada vam jugar.

Escrit per: Daniella i Abril

SANT JORDI

La festa i el concurs de Sant jordi

La classe de segon de la escola El Roure van fer un punt de llibre i un rodolí. Era el dia de Sant Jordi i van canta el Yellow Sumarine. Vam seure al pati de l’escola el Roure per veure qui guanyava els jocs florals. A la tarda, després de dinar, van fer els punts de llibre.

Escrit per: Marc, Sara i Bruc.

BINOMIS

Vam anar al riu.

Un divendres al matí, que ens tocava castellà i no ho vam fer. Tota la classe de segon i de primer de l’escola El Roure vam anar d’excursió a Binomis, una hípica de Sant Fost  de Campsentelles. Ens van agradar els cavalls. La hípica és del nostre company Bruc. Els pares del Bruc ens van ensenyar moltes coses dels cavalls.

Escrit per: Eneko, Aitor i Eric

Gràcies a totes i tots per gaudir de cada una de les aventures que em proposat, convertint-les en records emocionants!