I3, I4 i I5 estem descobrint el món de la ràdio, i ho estem fent amb molta il·lusió! Durant aquests dies, ens hem començat a familiaritzar amb aquest mitjà de comunicació. També hem experimentat amb la nostra veu, jugant a parlar davant d’un micròfon i escoltant-nos després.
Una de les experiències més emocionants ha estat la visita a un estudi de gravació. Allà hem pogut veure de primera mà com és un espai real de ràdio: els micròfons, els auriculars, la taula de mescles i tots els aparells que fan possible que la ràdio arribi a tothom. Ens ha encantat descobrir com funciona tot plegat!
Aquesta activitat ens ha ajudat a perdre la vergonya, a expressar-nos millor i a treballar l’escolta. Continuarem explorant i aprenent, i ben aviat… potser ens sentireu a la ràdio!



