Pla d’organització de centre COVID-19

Estimades famílies us presentem els aspectes més importants del pla d’obertura del nostres centre COVID-19
Pla d’actuació en cas de detectar un posible cas de COVID-19.
 Davant d’una persona que comença a desenvolupar símptomes compatibles amb la COVID-19 al centre educatiu:

1. Se l’ha de portar a un espai… Llegeix més»

Ajuts de menjador

Benvolgudes famílies, avui han sortit els ajuts de menjador.
El termini per a demanar un ajut de menjador és del del 7 al 20 de setembre. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert ( per a nouvinguts i situacions… Llegeix més»

Preinscripció escolar pel curs 2020-2021

Informació del Consorci d’Educació de Barcelona

La preinscripció aquest curs serà del 13 al 22 de maig. Aquest any, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19 la preinscripció serà telemàtica, però del 19 al 22 de maig la preinscripció la podreu fer presencialment a la nostra escola, sempre amb cita previa, ens podeu enviar un mail al correu de l’escola a8001650@xtec.cat

També ens podeu enviar un mail si teniu qualsevol dubte o  voleu consultar-nos alguna qüestió del vostre interès. El més ràpid possible us contestarem a les vostres demandes. Gràcies per la vostra col·laboració.

En petits fem un taller d’encaixos

Els nens i nenes d’infantil hem realitzat un taller al Caixafòrum que es diu “Encaixos”. En aquest taller, un amic interactiu, en Quiric, ens convida a experimentar amb la geometria i  observar les formes en el nostre entorn.
Va ser molt interessant!