AFA Polvorí

Som una entitat sense ànim de lucre formada per les famílies de l’escola. La nostra finalitat principal és col·laborar i participar activament en la vida escolar i en la comunitat educativa. Les funcions bàsiques d’una AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) inclouen:

1. Fomentar la participació: busquem implicar les famílies en la vida de l’escola, animant-les a assistir a reunions, xerrades i esdeveniments escolars, i a formar part de comitès o consells escolars.
  2. Recaptar fons: Moltes AFA realitzen activitats de recaptació de fons per finançar projectes i necessitats de l’escola, com ara la compra de material educatiu, millora d’instal·lacions o suport a activitats extracurriculars.
  3. Organitzar esdeveniments i activitats: L’AFA pot ser responsable de planificar i executar diverses activitats a l’escola per tal de coneixèr-nos i passar-ho bé tots plegats.
  4. Facilitar la comunicació: Actua com a pont de comunicació entre les famílies i l’escola, ajudant a resoldre dubtes o preocupacions que puguin sorgir i promovent una comunicació positiva i constructiva.
  5. Promoció de valors educatius: Col·laborem amb l’escola en la promoció de valors i principis educatius importants, com la inclusió, el respecte i la col·laboració. En ocasions, les AFA podem defensar els interessos educatius de les famílies davant d’autoritats escolars o altres institucions, assegurant-se que les necessitats dels estudiants siguin tingudes en compte.

En resum, l’AFA d’una escola és una organització formada per les famílies dels estudiants que treballa de manera voluntària per millorar l’entorn educatiu i promoure la col·laboració entre les famílies, l’escola i la comunitat. Les seves funcions principals estan relacionades amb la participació activa, el suport financer i l’enriquiment de l’experiència educativa dels estudiants.

Busquem famílies que vulguin col·laborar amb nosaltres per ajudar-nos i aportar noves idees i suggeriments.

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre mail: afa@escolaelpovori.cat Ta

I també seguir-nos a l’Instagram @afapolvori

US ESPEREM!!!